Socialinių tinklų administravimas

Daugiau nei pusė pasaulio žmonių naudojasi socialiniais tinklais ir net trečdalis iš jų juose ieško informacijos. Tad įmonėms ar asmenims plėtojantiems projektus itin svarbus efektyvus socialinių tinklų administravimas. Tačiau tam, kad socialinių tinklų administravimas būtų efektyvus, reikalingos žinios, supratimas ir laikas.

Socialinių tinklų administravimo nauda

Investuodami į efektyvių socialinių tinklų plėtojimą siekiame vienokios ar kitokios naudos. Pasirinkę socialinių tinklų administravimo paslaugą gausite šias naudas:

  • Įmonės įvaizdžio žinomumo ir matomumo didinimas;
  • Nuolatinė komunikacija apie produktus ar paslaugas;
  • Tikslinės auditorijos pasiekimas ir naujų klientų pritraukimas;
  • Lankytojų pritraukimas į internetinį puslapį;
  • Efektyvi produktų ar paslaugų reklama;
  • Išsamūs veiklos rezultatai ir strategija.

Dažna verslo paskyrų valdytojų klaida – manymas, jog viską galima padaryti patiems. Nors tai gali atrodyti kaip puiki idėja sutaupyti pinigų, tačiau socialiniai tinklai yra puiki platforma generuoti daug pelno tik tuo atveju jeigu žinote, ką darote. Priešingu atveju galite prarasti reklamai skirtą biudžetą ar jį išnaudoti neefektyviai, ypač jei kalbėsime apie mokamą reklamą ar kitus, brangesnius rinkodaros veiksnius.

 

10 patarimų kaip patiems pagerinti komunikaciją socialiniuose tinkluose

 

Nustatykite komunikavimo dažnį

Svarbu nuolat palaikyti ryšį su savo auditorija. Dėl šios priežasties būtina susiplanuoti įrašų skaičių socialiniuose tinkluose. Optimaliausias skaičius: 1-2 įrašai per savaitę.

 

Susiplanuokite įrašus

Neretai įmonės susiduria su idėjų stokos problema ir nebežino ką komunikuoti savo auditorijai. Tam, kad išvengtumėte tokios problemos, susiplanuokite įrašų temas arba susidarykite visą komunikacijos planą mėnesiui į priekį. Taip socialinių tinklų administravimas taps daug efektyvesnis ir taupantis laiką.

 

Perduokite trumpą ir aiškią žinutę

Šiuolaikinėje visuomenėje išryškėja vis trumpesnis dėmesio sutelkimo laikas. Dažnas šiuolaikinis žmogus vis rečiau skiria dėmesį ilgiems įrašams. Todėl svarbu pasirinkti tinkamą teksto ilgį. Įrašus kurkite trumpus bei aiškius, taip greičiau ir lengviau pasieksite savo auditoriją.

 

Skirkite dėmesio vizualams

Akį traukiantis (nes pirmiausia atkreipiame dėmesį į vaizdus), iliustratyvus, prekių ženklą atspindintis vizualinis turinys yra ypač svarbus. Todėl stenkitės išlaikyti bendrą vizualų stilistiką, spalvų gamą, taip jūsų paskyra atrodys profesionalesnė ir patikimesnė.

 

Neboost’inkite įrašų

Dažnai darome klaida – Post boost reklaminė funkcija. Kai kurie socialinių tinklų valdytojai norėdami, kad jų įrašai pasiektų plačiąją auditoriją Facebook’e, naudojasi Post boost reklamine funkcija, tačiau šis būdas nėra efektyvus, o rezultatas – laikinas.

 

Naudokite mokamą reklamą

Mokama reklama socialiniuose tinkluose yra efektyviausia priemonė pasiekti savo klientą ir didinti prekių ženklo matomumą. Reklamos parametruose galite lengvai nustatyti, kokiai auditorijai ir kiek laiko rodyti reklamą, nustatyti biudžetą ir analizuoti reklamos rezultatus.

 

Naudokite grotažymes

Daugelyje socialinių tinklų grotažymės naudojamos kaip turinio dalis pritraukianti tikslinę auditoriją. Jos padeda auditorijai greičiau atrasti norimą temą, paslaugą ar kitą informaciją.

 

Reaguokite į žinutes greitai

Klientas, parašęs į socialinių tinklų paskyrą, tikisi greito ir operatyvaus atsakymo. Dėl to itin svarbu į klientų žinutes ar komentarus sureaguoti greitai. Jeigu neturite galimybės atsakyti greitai, galite nustatyti auto atsakymą.

 

Skirtingas turinys skirtinguose tinkluose

Socialinių tinklų valdytojai dažnai daro klaidą, kad tą pačią žinutę skelbdami tiek Facebook, tiek Instagram ar LinkedIn paskyrose. Didelė tikimybė, kad ne vienas klientas jus seka abejuose socialiniuose, todėl svarbu, kad jis matytų kuo įvairesnį ir nepasikartojantį turinį. Taip pat skirtingos platformos – skirtinga auditorija ir transliuojama informacija. Todėl atkreipkite dėmesį į naudojamų socialinių tinklų komunikacijos stilistiką.

 

Analizuokite rezultatus

Socialinių paskyrų veiklų rezultatai yra aiškiausias atgalinis ryšys ir atsakymas, ką darote teisingai, o ką reiktų dar tobulinti arba pakeisti. Analizuodami pamatysite:  koks įrašas sulaukė didžiausio įsitraukimo, kokia tikslinė auditorija ir kada auditorija yra aktyviausia.

Reikšmingi socialiniai tinklai

Galima suskirstyti socialinius tinklus į tam tikras kategorijas ir populiarumą. Populiariausi socialiniai tinklai ir jų charakteristika:

Facebook. Šis socialinis tinklas skirtas susisiekti, bendrauti, dalintis nuomonėmis, nuotraukomis, vaizdo įrašais, komentuoti, skaityti ir sekti naujienas. Šiuo metu Facebook platforma yra populiariausia pasaulyje.

Instagram. Tai socialinis tinklas, kuriame naudojama tik nuotraukų bei vaizdo įrašų medžiaga. Taip pat čia galima aktyviai bendrauti su sekėjais, dalintis įdomiomis nuotraukomis ir vaizdo įrašais.

Youtube. Ši platforma yra antra pagal populiarumą. Ji skirta dalintis vaizdo įrašais, transliuoti ir tiesiogiai bendrauti su žiūrovais, paspausti „Patinka“ arba „Nepatinka“ mygtukus ir palikti komentarą.

Twitter. Tai mažiausiai Lietuvoje paplitęs socialinis tinklas, skirtas dalintis naujienomis. Čia žmonės bendrauja su kitais naudodamiesi trumpais pranešimais, vadinamais „tweets“. Tačiau būtent šioje platformoje itin tiksliai pasieksite tikslinę auditoriją.

TikTok. Ši platforma taip pat yra viena iš populiariausių tarp socialinių tinklų. Nuo pat paleidimo pradžios „Tik Tok“ populiarumas nepaprastai išaugo. „Tik Tok“ skirta trumpos formos (60 sekundžių) vaizdo įrašų bendrinimui. Taip pat „Tik Tok“ programėlė vartotojams siūlo platų garsų ir dainų fragmentų pasirinkimą, galimybę pridėti specialiųjų efektų ir filtrų.

LinkedIn. Tai socialinis tinklas, skirtas profesionalams. Čia galima susirasti darbo pasiūlymą, bendrauti su kitais. Šis socialinis tinklams nuo pat pradžių save akcentuoja kaip platformą skirtą darbo paieškai. Tačiau ji leidžia palaikyti darbinius santykius su buvusiais kolegomis, verslo partneriais ar potencialiais klientais. Tai daugiau oficiali platforma, kurioje dalinamasis įžvalgomis ar įmonių pasiekimais.

Mūsų teikiamos paslaugos

  • Socialinių tinklų strategijos planavimas ir konkurentų analizė;
  • Socialinių tinklų paskyrų sukūrimas;
  • Socialinių tinklų administravimas;
  • Vizualų kūrimas;
  • Tekstų rašymas;
  • Reklaminių kampanijų organizavimas ir paleidimas;
  • Veiklos rezultatų analizė.

Kodėl socialinių tinklų administravimui verta rinktis profesionalą?

Efektyvus socialinių tinklų administravimas dažnai užima daug laiko ir reikalauja atitinkamų žinių. Informacijos stoka gali sugadinti įvaizdį bei atnešti nuostolių. Todėl reklamos įmonių sukaupta patirtis ir žinios administruojant ne vieną socialinių tinklų paskyrą užtikrins efektyvią socialinių tinklų komunikaciją. Įmonės nuolat analizuoja prekės ženklo konkurencinę aplinką ir seka socialinių tinklų tendencijas, todėl galite neabejoti, kad gausite išanalizuotus ir pagrįstus sprendimus. Siekiame geriausių rezultatų, pateikiame ir išsamiai paaiškiname veiklos socialiniuose tinkluose ataskaitas ir atsakome į visus agentūros klientams rūpimus klausimus.