,,Facebook“ administravimas

Ką privalo žinoti kiekviena verslo paskyra?

Jei kalbame apie socialinius tinklus, ko gero visi sutiks su tuo, jog Facebook yra lyderis. Čia yra įvairiausių nišinių grupių, puslapių, begalės garsių žmonių profilių bei didelis market place – ( liet. kalboje Turgavietė, arba skelbimų lenta) skyrius.

Taigi, dažnas žmonių kaip maksimaliai išnaudoti? Jog Facebook administravimas neštų didžiausią naudą? Apie tai ir pakalbėsime šiandienos straipsnyje.

Pirmiausia, svarbu suprasti, kad „Facebook“ nėra tik svetainė, kurioje žmonės skelbia savo kačių nuotraukas ir tai, ką valgė pietums. Jis tapo galinga rinkodaros priemonė nepriklausomai nuo Jūsų įmonės dydžio. Jame išties patogu surasti bendraminčių, įvairiomis temomis kaip pvz – žvejybos grupės, mamyčių turgeliai ir kitos svetainės.

Nuo ko pradėti? Facebook administravimo pradžia

Jei turite „Facebook“ verslo puslapį, pirmiausia turite visiškai užpildyti savo profilį. Svarbios kiekvienos detalės, veiklos aprašymas, telefono numeris, darbo valandos, vieta žemėlapyje bei beabėjo – kokybiškos produktų ar paslaugų nuotraukos.

Kitas žingsnis yra pradėti skelbti turinį. Tačiau ne bet kokį turinį, o gerą, naudingą bei informatyvumą turinį. Tokį turinį norės matyti jūsų potencialūs klientai. Jus šiame etape galite pradėti iš pristatyti savo produktus ar paslaugas ir parodyti, kuo skiriatės nuo konkurentų. Tokiu atveju Jūsų puslapis neatrodys tuščias ir apleistas, o tai suteikia patikimumo.

Sekantis svarbus žingsnis yra Facebook administravimo strategijos sukūrimas. Tai yra rinkodaros veiksmų visuma, lyg vienas mechanizmas. Tad jei norite kuo geriau išnaudoti savo Facebook puslapį, turite reguliariai skelbti pranešimus. Tokiu atveju turėsite didžiausią pasiekiamumą.

Labai svarbu suprasti, jog tai nėra vienkartinis darbas. „Facebook“ paskyra yra tarsi gyvas sutvėrimas – ją reikia reguliariai „maitinti“ nauju turiniu. Tai nebūtinai turi būti kažkas didelio ir pompastiško, tačiau privalote parodyti, kad jūsų puslapis yra aktyvus.

Taip pat turėtumėte pasinaudoti „Facebook“ reklamos galimybėmis. Tai mokami įvairūs reklamos parodymai pačioje „Facebook“ platformoje. Tai puikus būdas pritraukti naujų klientų ir padidinti pagrindinį Jūsų puslapio tikslą – parduoti produktus ar paslaugas.

Facebook būti puikus įrankis Jūsų verslui augti, tačiau tai nėra lengvas ir greitas kelias. Joje reikia investuoti ne tik laiko, bet ir energijos. Tačiau tikrai verta to daryti, jei norite turėti sėkmingą verslą.

Didesniems verslas – reikalinga profesionalų pagalba

Turbūt daugelis su mumis sutiksite, jog negalime išmanyti visų dalykų ir būti juose geriausi. Tas pats galioja besirenkant ir Facebook administravimo specialistus. Verta rinktis profesionalus, kurie žinos ne tik kaip įdiegti reklamą, bet ir kaip ją sukurti, kad ji atneštų pageidaujamą rezultatą.

Todėl prieš rinkdamiesi Facebook administratorių, verta susipažinti su jų praktiniais darbais. Atkreipkite dėmesį į tai, kaip jų sukurtos reklamos veikia, ar puslapyje yra įdomaus turinio. Juk tai svarbu ne tik Jūsų verslui, bet ir Jūsų paties prestižui.

Jei jūsų įmonėje dirba darbuotojas, kuris yra atsakingas už socialinius tinklus, verta jam nupirkti įvairius mokymų kursus, siekiant pakelti paslaugų kokybę. Tai yra puiki investicija, kuri laikant bėgui atsipirks. Tereikia pasirinkti tinkamus kursus – darbui socialinėje erdvėje gaunama profesionali pagalba, o tai daro jus išskirtinį.

Už ką mokame reklamos specialistams? Kas įeina į kainą?

Taip, kadangi tai profesionalų darbas, juos atsirinkti reikia nemažai laiko. Prieš renkantis Facebook administravimo specialistus, rekomenduojame susipažinti su įmonėmis, kurios tokias paslaugas teikia. Pasižiūrėkite, kokius atsiliepimus jos turi, spaudoje. Taip pat verta susipažinti su jų kainomis. Tačiau lyginti ne tik jas, o kiek įrašų per mėn. gausite, kokie bus paveiksliukai, ar kitos rinkodaros akcijos.

Taip pat svarbu turėti nustatytą biudžetą. Tai reiškia, kiek per mėnesį galite skirti Facebook mokamai reklamai, kadangi ji reikalinga norint pasiekti geriausią rezultatą.

Iš ko susidaro Facebook puslapio administravimas kaina:

  • Skaitmeninės strategijos sukūrimas. Tai reiškia, kad socialinio marketingo įmonės ekspertas turi sukurti strategiją, kuri tiks Jūsų įmonei.
  • Reklamos pasirinkimas. Įmonė turi atrinkti reklamos tipą, kuris veiktų Jums geriausiai.
  • Facebook verslo profilio teisingas apipavidalinimas.
  • Reklamos įskiepių diegimas.
  • Analizė. Tai reiškia, kad Facebook administravimą vykdanti įmonė įmonė turi pilnai analizuoti Jūsų įmonės konkurentus ir vietas, kuriose galima pasitempti.
  • Ataskaitos. Tai reiškia, kad Facebook administratorius turėtų reguliariai pristatyti sukurtą strategiją bei jos rezultatus. Tai leidžia įmonei sekti, kur ji juda teisinga linkme.
  • Paveikslėliai, vizualizacijos. Taip pat su klientu iš anksto suderintos akcijos kaip konkursai ir kt.

Facebook administravimas nėra toks paprastas, kaip gali pasirodyti iš pat pradžių. Tai yra sistemingas darbas. Tikrai verta rinktis profesionalus, o ne samdyti laisvai samdomus specialistus, kurie dar tik mokosi šio amato. Samdant profesionalus užtruksite mažiau laiko, o rezultatas bus geresnis. Tačiau turime pabrėžti, jog ir profesionalų laikas yra ribotas ir kainuoja atitinkamai.

Jei jus esate naujas verslas, turite itin ribotą biudžetą, tačiau norite reklamuotis. Tai verta susitarti su įmone, kad būtų galima susitarti dėl kokybiškų mokymų. Smulkiose įmonėse tai yra normali praktika.

Išvados:

Turite gerai žinoti savo potencialius klientus ir jų poreikius, kaip ir bet kokioje kitoje srityje. Tik pagal tai atrinkti rinkodaros veiksmus ir skirti lėšas. Tai leis pasiekti geresnį rezultatą. Taip pat turite sekti reklamos atsiperkamumą.

Išnaudokime Facebook reklamos galimybes. Tai puiki galimybė pasiekti tikslinę auditoriją. Tai leis ne tik padidinti pardavimus, bet ir užmegzti ryšius su klientais. Tai svarbu bet kokiam verslui.

Rekomenduojame rinktis profesionalus, kurie žino, kaip tai daryti ir gali suteikti Jums kokybišką pagalbą. Tai svarbu ir Jūsų įmonės, ir Jūsų paties vardui, kaip ir minėjome anksčiau.