Sprendimai klientų pritraukimui

Kad ir kokia gera paslauga ar prekė būtų, be klientų ji niekas. Todėl natūralu, jog reikia ieškoti būdų, padėsiančių pritraukti naujų klientų ir išlaikyti jau esamus. Būdų yra labai daug ir įvairių. Aptarkime keletą.

Klientų pažinimas

Labai svarbu kuo geriau pažinti klientų poreikius, analizuoti rinką, pokyčius. Kuo geriau pažinsite savo potencialius klientus, tuo daugiau galėsite jiems suteikti, o tuo pačiu – daugiau gauti. Nebijokite pateikti esamiems klientams apklausas, paprašyti pateikti pasiūlymus ir t.t. Paklauskite, iš kur esami klientai sužinojo apie Jus, kodėl atkreipė dėmesį. Paanalizuokite esamų klientų požymius, pvz. Koks jų amžius? Lytis? Tokiu būdu bus lengviau naują reklamą išnaudoti itin efektyviai ir siūlyti ją tiems, kam tai aktualu.

Susipažinimas su preke

Kaip jau rašėme, galima naudoti įvairiausius būdus, kurie padės naujam klientui Jus pažinti (nemokami seminarai, dovanos su Jūsų logotipais, paslaugos ar prekės išbandymas tam tikrą laikotarpį ir t.t.)

Kokybiška reklama

Tai, kad reklama reikalinga bet kokiam verslui, suprantama, tačiau vertėtų pasirūpinti, jog ji būtų kokybiška, įdomi, nebanali. Įdomus turinys, vaizdinga, išraiškinga ir unikali (nenukopijuota) reklama reiškia, jog pavyks gaut naujų klientų ir toliau dirbti ties įmonės įvaizdžiu.

Analizė

Labai svarbu analizuoti, ką daro žmonės, užėję į Jūsų svetainę ar el. parduotuvę. Kodėl, pavyzdžiui, šiandien joje apsilankė šimtas žmonių, bet prekių pirko tik dvidešimt? Visada yra kur tobulėti irk ą tobulinti, todėl nuolat reikėtų peržiūrėti savo situaciją rinkoje, savo el. svetainę, parduotuvę, soc. tinklus ir viską, kas gali padėti. Kiekvienas mažas darbas sudaro visumą, o ji leidžia pritraukti naujų klientų ir neprarasti esamų. Jeigu mažai apie tai nusimanote arba paprasčiausiai neturite laiko, tuomet reikės SEO, Google Ads ir kitų sričių specialistų konsultacijos, kurie tikrai padės.