Pakuotės dizainas vaidina bene svarbiausią vaidmenį vystant prekių ženklą mažmeninėje prekyboje. Tai, ko gero, yra vienas iš pagrindinių veiksnių į kurį atsižvelgiama renkantis ir perkant produktą. Geras pakuotės dizainas akimirksniu patraukia auditorijos dėmesį taip pat garantuoja, jog potencialus pirkėjas, ieškantis kažko panašaus ir prieš tai nieko negirdėjęs apie Jūsų produktą, pasirinks jį net nepasitaręs su salės darbuotoju.
Geras ir sėkmingas pakuotės dizainas:
- Sukuria stiprų pirmąjį įspūdį;
- Pritraukia potencialius klientus;
- Išskiria Jūsų produktą konkurencinėje aplinkoje;
- Atspindi prekinio ženklo kokybę;
- Kuria ir palaiko prekinio ženklo identitetą;
- Tai trumpiausias kelias tiesiogiai komunikuoti su potencialiais pirkėjais.