Jūsų vis dar nėra „TikTok“ platformoje?

Jei iki šiol klausiate, ar ši platforma tinkama verslui, mes atsakome – taip!

Žinoma, reikia žinoti tai, kad „TikTok“ skiriasi nuo kitų socialinės žiniasklaidos platformų. Tai platforma dažniausiai skirta trumpiems, iki minutės trukmės vaizdo įrašams kurti ir peržiūrėti. Anksčiau ši programėlė buvo siejama su muzikiniais vaizdo klipais, kuriuose vartotojai šokdavo, dainuodavo ar atkartodavo mėgstamiausių dainų žodžius, joms grojant fone. Tačiau turinio temų sąrašas žymiai išsiplėtė ir dabar čia galima rasti tiek vyraujančių iššūkių, tiek trumpų komedijų ar gyvenimiškų istorijų. Dėl trumpesnio vaizdo įrašų formato „TikTok“ puikiai tinka greitam, dėmesį patraukiančiam turiniui.

Kaip „TikTok“ pritaikyti verslui?

Viskas priklauso nuo verslo tikslo. Tarkim, jei norite tapti žinomesni, svarbu tik greitai sureaguoti į vyraujančias tendencijas. Į produkto ar paslaugos pristatymą įtraukę „TikTok“ tendencinę muziką, temą ar idėją galite sugeneruoti itin didelius auditorijos rodiklius. Tokių tendencijų stebėjimui visada gali pagelbėti išoriniai marketingo specialistai, kurie kasdien seka platformos naujienas.

Na, o jei siekiate pritraukti naujų darbuotojų, tuomet „TikTok“ yra vieta, kur savo vidinę kultūrą galite pateikti organiškai ir natūraliai. Geriausia dalis yra ta, kad platformoje jau ir taip gausu jums siūlomų idėjų, temų, muzikos ir net scenarijų. Jums tik belieka tai pritaikyti savo kasdienybei.

Galiausiai, tie patys influenceriai, renkantys šimtus tūkstančių peržiūrų, gali bet kokį produktą ar paslaugą pritaikyti prie savo kuriamo turinio.

 

Tačiau svarbiausia paminėti tai, kad jūs turite norėti ir kurti turinį. „TikTok“ nėra „LinkedIn“, kur jums kaip specialistui „reikia būti“ dėl įvaizdžio ar „Google“ paieškos. „TikTok“ platforma nėra ir „Facebook“, kuris vis dar populiariausias Lietuvoje socialinis tinklas. Turinys „TikTok“ turi būti nenudailintas, žaismingas, keliantis emocijas. Siekite orginalumo, bet nesididžiuokite, o parodykite savo kaip įmonės ar specialisto produktu ir paslaugas įdomiai, neįprastai ir smagiai.

 

„TikTok“ platforma Lietuvoje yra kol kas mažai naudojamas reklamos įrankis, todėl dabar pats laikas pradėti linksmąją kelionę populiausių tendencijų ritmu. Lietuvos verslai savo reklamai naudodami „TikTok“ gali ne tik užsiauginti savo sekėjų būrį, bet ir parodyti, kad geba priimti inovatyvius sprendimus bei greitai prisitaikyti prie naujausių tendencijų.