Animuoti baneriai

Animuoti baneriai, kaip ir pasako pats pavadinimas – yra animuoti. Tai reiškia, kad jie gali judėti ir kalbėti. Jie gali būti labai įdomūs ir smagūs. Daugelis žmonių mėgsta animuotus banarius, nes jie gali puikiai perteikti emocijas. Juos įvairiai pritaikyti skirtingiems tikslams ir taip pasiekti vartotojų dėmesį.

Sudėtingas ir kruopštumo reikalaujantis procesas

Animuotų banerių kūrimas sudėtingas procesas, kuris apima įvairius kūrimo etapus. Pirmiausia, reikia susipažinti su vartotojais, kad galėtumėte sukurti banerį, kuris patiktų jiems. Tai gali būti sudėtinga, nes ne visi vartotojai patinka tokie baneriai. Tačiau, jei susipažinsite su savo vartotojais ir sugebėsite sukurti banerį, kuris patiks daugumai jų, tai galėsite pasiekti puikių rezultatų.

Kitas svarbus etapas – tai yra kūrybinis procesas. Jums reikia sukurti įdomų ir įsimintiną banerį. Tai gali būti sudėtinga, nes ne visada lengva rasti idėjų. Tačiau, jei pasisekus susikursite įdomų ir įsimintiną banerį, tai galėsite pasiekti puikių rezultatų.

Sukūrus banerį, reikia pasirinkti reklamos kanalą. Tai gali būti sudėtinga, nes ne visi kanalai yra tinkami jūsų prekės ženklui. Tačiau detaliai išanalizavus savo vartotojus, patį produktą – galima rasti sau tinkamą variantą.

Paskutinis etapas sukūrus banerį, tai kiek galėsite biudžeto skirti šios reklamos parodymams. Taip pat reikia įsivertinti potencialą reklamos grąžą bei atsiperkamumą. Bei beabėjo – matuoti reklamos rezultatus pardavimais bei lankytojais puslapyje.

Patirtis rodo, jog animuoti baneriai turi geresnį CTR ( paspaudimo %), nei paprasti. Tai reikia vertinti atsižvelgiant į produktą ir pirkėją. Tačiau šis procesas yra sudėtingas, tad vertėtų samdyti tik profesionalią reklamos agentūrą. Kitaip – rizikuojate išleisti daug laiko, energijos ir pinigų o gauti mažai arba visai nieko.