Socialiniai tinklai – puiki vieta bendrauti mums ir paprasčiausias būdas pasiekti vartotoją verslui
Remiantis statistika 59% pasaulio interneto vartotojų naudojasi socialiniais tinklais, o tai yra daugiau nei 4,7 milijardo žmonių. Lietuvoje šis skaičius siekia 68% gyventojų. Naršydami socialiniuose tinkluose mes praleidžiame vidutiniškai 2.29 valandų per parą.
Taigi galime drąsiai teigti jog socialiniai tinklai tapo neatsiejama mūsų kasdienybės dalis ir puiki vieta pristatyti save, dalytis naujienomis, informacija, pateikti savo nuomonę, diskutuoti galiausiai bendrauti su toli esančiais mums artimais žmonėmis. Tai patogi erdvė, kurioje mes galime bendrauti su visu pasauliu neišeidami iš namų.
Savaime suprantama jog socialiniai tinklai kurių pagalba per labai trumpą laiką galima pasiekti tikrai didelę auditoriją, pasitarnauja ne tik kaip bendravimo ar informacijos gavimo ir perdavimo priemonė, bet ir kaip puikus savęs prezentacijos ir reklamos kanalas kurį puikiai išnaudoja verslas. Socialiniai tinklai tampa efektyvia reklamos priemone kuri leidžia lengvai, greitai ir svarbiausia nebrangiai (kas ženkliai sumažina įmonės rinkodaros išlaidas) pristatyti save, savo gaminius ar paslaugas, tai erdvė kuri suteikia didesnį matomumą ir žinomumą, leidžia per trumpą laiką pasiekti maksimalų esamų ir potencialių vartotojų skaičių, siekiant pateikti jiems aktualią informaciją ir palaikyti nuolatinį ryšį tarp vartotojo ir pardavėjo. Sumaniai išnaudodamas socialinius tinklus verslas įgyja galimybę nuolatos kurti ir gerinti savo reputaciją bei būti pranašesniu prieš konkurentus kas dažniausiai garantuoja augančius pardavimus ir pajamas. Ne mažiau svarbu yra tai jog socialiniai tinklai leidžia verslui ne tik lengvai ir greitai pasiekti savo vartotojus bet ir detaliai juos pažinti ir tai turi neabejotinai didelę įtaka produktų ir paslaugų kūrimui ar tobulinimui ir verslo plėtrai. Identifikuojami demografiniai rodikliai (vartotojų lytis, amžius, profesija, pomėgiai, gyvenamoji vieta ir t.t.) padeda labai tiksliai pasiekti norimą auditoriją ir komunikuoti tik pasirinktai auditorijai aktualią informaciją bei pateikti aktualius pasiūlymus. Socialinių tinklų algoritmas laidžia realiu laiku stebėti pateikiamos informacijos poveikį, vertinti naudingumą bei greitai aptikti ir ištaisyti rinkodaros komunikacijos klaidas.
Taigi, šiuo metu socialiniai tinklai yra ko gero vienas efektyviausių ir didžiausią atsiperkamumą turintis reklamos kanalas.