Banerinė reklama – efektyvu, nebrangu, naudinga

Banerinė reklama – efektyvu, nebrangu, naudinga.

Vis daugiau žmonių prieš priimdami sprendimą įsigyti kokį nors produktą ar siūlomą paslaugą naudojasi internetu. Naudodamiesi įvairiomis internetinės paieškos sistemomis, socialiniais tinklais ar tiksliniais vartotojų forumais jie ne tik ieško reikiamo produkto ar paslaugos bet ir priima sprendimą pirkti ar ne. Dėl šios priežasties didžiulė reikšmė tenka „banerinei“ reklamai.

Tai statinis arba judantis vaizdinis reklamos formatas internete, šiais laikais turintis ko gero didžiausią efektyvumą ir atsiperkamumą. Vienas pagrindinių „banerinės“ reklamos privalumų yra tai jog reklama rodoma tik tiems interneto vartotojams, kurie pagal iš anksto pasirinktus raktinius žodžius ieško Jūsų prekių ar paslaugų, kitaip tariant tokią reklamą galima nukreipti tik išskirtinai Jūsų tikslinei auditorijai.

Kiekvienais metais tokiu būdu nuperkamos reklamos kiekiai pasaulyje sparčiai auga, nes būtent tokia reklamos forma idealiai tinka kampanijoms, kurių tikslas yra pasiekti kuo didesnę dalį tikslinės auditorijos.

Tačiau kyla natūralus klausimas: kodėl  kartais tokia reklamos forma būna tikrai labai efektyvi ir duodanti realią naudą, o kartais ne?

Rinkodaros ir reklamos specialistams, kuriantiems reklamos kampanijas yra svarbu ne tik išanalizuoti skirtingų žiniasklaidos priemonių pranašumus bei trūkumus bet ir pateikiamos žinutės kontekstą, turinį bei spalvinį ir grafinį apipavidalinimą, kuo tiksliau atitinkantį norimos pasiekti tikslinės auditorijos mentalitetą ir lūkesčius.

Žmogus apie produktą susidaro nuomonę vos per kelias sekundes, didžioji dalis nuomonės suformuojama būtent per spalvas, kurios turi būti kruopščiai parinktos, kultūriškai artimos ir labiausiai priimtinos tikslinei auditorijai esančiai pasirinktoje geografinėje rinkoje.

Tekstas pateikiamas „baneryje“ turi būti trumpas, aiškus ir gerai perskaitomas. Turinys turi akimirksniu suintriguoti potencialų vartotoją ir paskatinti jį sužinoti daugiau.

Kuriant efektyvų reklaminį „banerį“ yra svarbu atkreipti dėmesį ir į tai kur jis bus talpinamas. Atsižvelgiant į svetainės kurioje bus patalpintas „baneris“ spalvinį dizainą ir talpinimo vietą būtina iš anksto numatyti tai, kad Jūsų „baneris“ nebus užgožtas kita informacija ir bus lengvai pastebimas ir matomas.

Tik kruopščiai išanalizavus šiuos kriterijus Jūsų sukurta reklama bus efektyvi ir naudinga Jūsų prekiniam ženklui bei puikiai pasitarnaus aplenkiant konkurentus. Patrauklus „banerio“ dizainas ir jame pateikta žinutė visada padės efektyviai pritraukti Jūsų potencialius vartotojus, todėl nekurkite „banerinės“ reklamos patys, verčiau tai patikėkite profesionalams gebantiems labai tiksliai įvertinti reklaminės kampanijos tikslą ir strategiją ir pateikti labiausiai priimtiną tikslinei auditorijai vaizdinį bei spalvinį sprendimą bei išmanantiems visas tokios reklamos poveikio subtilybes.