Geras pakuotės dizainas yra labai svarbus elementas pirmiausiai patraukiantis mūsų dėmesį ir ko gero yra vienas iš pagrindinių veiksnių į kurį atsižvelgiama renkantis ir perkant produktą. Rinkodaros ir reklamos specialistai kartu su dizaineriais kurdami produkto pakuotę visada stengiasi pasiekti tai, jog pakuotė neštų maksimaliai reikšmingą žinutę skirtą vartotojui ir paskatintų jį rinktis būtent tą produktą iš gausybės konkuruojančių.
Vienas iš svarbiausių elementų kuriant pakuotės dizainą yra spalva.
Spalva yra ko gero labiausiai įsimintinas vizualinis simbolis, perteikiantis ir simbolinę, ir asociatyvinę informaciją vartotojui. Siekiant paskatinti vartotoją rinktis būtent Jūsų produktą, tradicinių marketingo priemonių dažnai nepakanka, todėl norint paveikti vartotojo elgseną pirkimo metu pakuotės kūrėjai šalia visų tradicinių gudrybių remiasi spalvų marketingo taisyklėmis. Impulsyvaus pirkimo metu vartotoją skatina tinkamai parinktų spalvų sukeliamas produkto įspūdis. Tai skonio, kokybės, patikimumo, šviežumo, sveikumo, ekologiškumo, žaismingumo ir patikimo produkto įspūdžiai kurie savaime garantuoja vartotojui jo pasirinkimo teisingumą. Kiekviena spalva vartotojo smegenis veikia skirtingai ir parinkdami dominuojančias spalvas pakuotėje pakuočių kūrėjai visų pirma atsižvelgia į tai kokią žinutę produktas neša ir kas norima pasakyti vartotojui visų pirma. Pavyzdžiui visiems jau tapo įprasta, kad sveiko ir ekologiško produkto pakuotėje dominuoja žali atspalviai, o gausybė įvairiose šalyse atliktų vartotojų elgsenos tyrimų rodo, jog labiausiai vartotoją skatina pirkti konkretų produktą jei pakuotėje dominuoja oranžinė spalva. Žmonėms, kurie mėgsta šiltas spalvas (oranžinė, geltona, raudona), būdingas charakterio atvirumas, nuoširdumas ar net tam tikras silpnavališkumas, o žmonės, kurie mėgsta šaltas spalvas (mėlyna, žalia, juoda, balta), pasižymi užsispyrimu ir išankstinės nuomonės turėjimu, dažnai tai vertinantys individualumą ir gan uždari žmonės.
Taigi drąsiai galima sakyti, kad tinkamai parinkta produkto pakuotės spalva skatinta impulsyvius pirkimus ir ilgalaikėje perspektyvoje sukuria pastovų konkretaus prekės ženklo vartojimo įprotį.