Kodėl būtina periodiškai atnaujinti pakuotės dizainą?

Neretai verslas susiduria su dilema kada laikas keisti produkto pakuotės dizainą ir apskritai reikia tą daryti?

Geras ir gerai pasirinktas pakuotės dizainas ne tik didina pardavimus – jis tampa prekės ženklo veidu, identiteto dalimi ir komunikacijos bei svarbia vartotojų pritraukimo priemone. Gali būti ir atvirkščiai, kada dėl jos prasto pasirinkimo produkto vertė gali pasirodyti mažesnė ir atbaidyti potencialius vartotojus pasirinkti Jūsų produktą.

Todėl visada tikslinga apžvelgti, kada reikėtų keisti ir atnaujinti pakuotės dizainą ir kokią naudą tai gali atnešti verslui.

Yra gerai žinoma, kad produkto reputaciją kuria ne tik pokyčiai, bet ir jų nebuvimas, todėl pokyčiai pakuočių dizaine gali ne tik padėti palaikyti santykį su vartotoju, tačiau ir sukurti naujus ryšius bei pritraukti naujus vartotojus. Produkto pakuotės dizaino keitimas ir periodiškumas priklauso nuo produkto kategorijos bei tendencijų, kurios nuolat keičiasi. Tyrimai rodo, kad parduotuvėje vidutiniškai vienai pakuotei tenka vos kelios sekundės vartotojų dėmesio. Taip pat yra žinoma jog absoliuti dauguma vartotojų sprendimą pirkti priima prekybos vietoje arba kaip sakoma prie lentynos. Todėl pakuotės dizainas vaidina ypatingai reikšmingą vaidmenį pasirenkant produktą.

Sėkmingai sukurto produkto pakuotės dizainas ilgainiui gali prarasti savo poveikį ir įtaigumą vartotojui, arba kitaip tariant vartotojas pavargsta nuo vienodumo.  Todėl rekomenduotina atnaujinti pakuotės dizainą, o kartais – net ir visiškai pakeisti esamą. Kalbant apie produkto pakuotę, kas kiek laiko ją reikėtų keisti, dažniausiai kalbame apie kasdieninio vartojimo produktus. Didelio apyvartumo kasdieninių produktų, pavyzdžiui, pieno, pieno produktų, saldainių, užkandžių ir t.t.  pakuotės dizaino atnaujinimas vyksta kas 3–4 metus.  Todėl gerai žinomi prekių ženklai atnaujindami produkto dizainą daro ne revoliuciją, o evoliuciją kuri reikšmingai prisideda prie pardavimų augimo, rinkos didinimo ir lojalių vartotojų rato plėtimo.

Taigi, kalbant apie produkto pakuotės dizaino pokyčius yra svarbu pabrėžti: nebijokime keistis ir nuolat evoliucionuoti, tai leis mums judėti į priekį ir būti pranašesniems konkurencinėje aplinkoje.