Žvilgsnis į veidrodį arba ką apie tave pasako tavo „Firminis stilius“

Kompanijos logotipas ir jos firminis stilius nėra vienareikšmiškas veidrodis pasižiūrėjus į kurį tu tiksliai atpažįsti save. Kompanijos firminis stilius yra jos veidas kuris parodo  kodėl  ši kompanija įsikūrė, kokia ji yra dabar ir kokia planuoja būti artimoje ir tolimoje perspektyvoje.

Firminis stilius yra kuriamas mąstant apie tai ką norėtų iškomunikuoti firminio stiliaus savininkas savo potencialių vartotojų auditorijai ir kaip ta auditorija komunikuojamą žinutę priims.

Kuriant kompanijos firminį stilių yra klaidinga vadovautis supratimu – „gražu – negražu“ ar „patinka – nepatinka“. Kiekvieno mūsų (ne išimtis ir verslo savininkai ir/ar valdytojai) asmeninė nuomonė ir estetinis skonis neturėtų lemti tai kaip atrodys mūsų „firminis stilius“. Labiau reiktų pasikliauti dizainerio patirtimi kuri padėtų iškomunikuoti tai ką tikslinis ar potencialus vartotojas pamatys ir galės pasakyti apie kompaniją, kaip firminio stiliaus dizaino sprendimai įtakos gebėjimą emociškai paveikti vartotoją ir tai tikrai galėtų duoti rimtos pridėtinės vertės.

4 pagrindiniai principai išskiriantys gerą kompanijos firminį stilių:

  • Atpažįstamas. Jūsų prekės ženklas turėtų būti iš karto atpažįstamas ir išskiriamas kaip unikalus ir atitinkantis tam tikras vertybes kurias Jūs komunikuojate jūsų veiklos šakoje ir tikslinėje vartotojų auditorijoje.
  • Nuoseklumas. Tai yra svarbu norint, kad jūsų prekės ženklas būtų žinomas, atpažįstamas ir patikimas. Galiausiai tai rodo, kad jūsų prekės ženklas kreipia dėmesį į detales kurios yra unikalios, nesikeičiančios (simbolizuojančios stabilumą ir patikimumą) ir skatinančios tikslinės auditorijos lojalumą ir ilgalaikį pasitikėjimą.
  • Išskirtinumas. Unikali prekės ženklo tapatybė padeda atskirti Jūsų verslą nuo konkurentų ir pakankamai aiškiai išreikšti būtent tuos išskirtinumus, kurie yra Jūsų stiprybė ir kuriais Jūs didžiuojatės .
  • Informuotumas. Prekės ženklo tapatybė užtikrina, kad jūsų prekės ženklas yra komunikuojantis jūsų rinkodaros veiklos centras kuris nuolatos didina prekės ženklo žinomumą tikslinėje ir potencialių vartotojų auditorijoje.